Archiefkasten

Mooie kasten voor op kantoor om je archief in te bewaren

Filter producten

Kleur

Materialen

Prijs

Winkel

Archiveer alles netjes met behulp van mooie archiefkasten voor op kantoor

Niets is zo irritant als iets niet terug kunnen vinden op kantoor. Bergen met papier op het bureau, lades vol met aantekeningen en kasten met daarboven op heel veel ordners die niet op alfabetische volgorde staan. Hou maar op. Een manier om dit te voorkomen is om eens te kijken naar speciale archiefkasten. Hierin kun jij op diverse wijze je documenten netjes opbergen en nog veel belangrijk: in mum van tijd terugvinden wanneer je het nodig hebt! En hoewel we alles online doen, wordt er nog steeds verwacht om je belastinggegevens tot een paar jaar terug uitgeprint in mappen te hebben. Er zijn diverse manieren om je documenten in een archiefkast op te bergen:

  • Zet alles netjes op alfabetische volgorde
  • Archiveer het op basis van projecten
  • Doe het op jaartal of maand

Het is maar net hoe jouw bedrijf is ingericht en hoe de collega's op jouw kantoor het ook aanpakken. In ieder geval kun je hierboven op zoek gaan naar archiefkasten die straks goed passen bij de rest van de kantoorkasten! Hoe je dat kunt doet vertellen we je graag hieronder.

Vind de juiste archiefkast door gebruik te maken van onze filters!

Er zijn enorm veel woonwinkels gespecialiseerd in het aanbieden van kasten voor werkruimtes of kantoorpanden. Er zijn zelfs winkels of en webshops die zich enkel richten op deze kasten. Niet gek, want er zijn er enorm veel! Ook hierboven vind je er aardig wat, waarbij het wel zinvol is om gebruik te maken van onze filters. Hiermee laat je precies zien wat jij voor soort kast zoekt. Wanneer jij een wens aangeeft bij de filters wordt het overzicht direct vernieuwd en blijven er varianten over die er toe doen! Op de volgende wijze kun jij de archiefkasten met elkaar vergelijken:

  • Vink een kleur aan van de gewenste archiefkasten
  • Bepaal het materiaal, wat in veel gevallen hout of staal zal zijn
  • Geef aan wat je budget is, handig als je inkoopt voor de zaak
  • Eventueel kun je een gewenste webshop aanvinken

Door bovenstaande kenmerken aan te geven zijn wij in staat om de juiste selectie omhoog te toveren. Heb je specifieke vragen of kom je er alsnog niet uit, dan kun je altijd advies vragen aan onze woonexperts door ons aan te spreken via de livechat!

Hiervoor is het belangrijk om op kantoor alles op orde te houden

Hoewel het waarschijnlijk wel duidelijk voor je is, hebben we toch een aantal voordelen op een rij gezet waarom jij alles van je werk netjes zou moeten ordenen. Ook al wordt er steeds vaker online gewerkt en daarbij ook opgeslagen, kan het altijd zinvol zijn om soms lekker een map erbij te pakken of een aantekening op papier te maken. Voor de volgende zaken is het dan ook handig en vooral belangrijk om alles netjes te houden:

  1. Vind aantekeningen of documenten snel terug
  2. Bij besprekingen snel alles bij de hand of op tafel
  3. Een overzicht van wat er allemaal gedaan is
  4. Een voldaan- en vooral een 'gerustgesteld' gevoel
  5. Ook collega's kunnen eenvoudig bij jouw stukken of documenten (tenzij je er een koopt met slot)

Kortom, het is slim om zelf maar eens op zoek te gaan naar zo'n kast!